Klacht UPC (nu Ziggo): UPC reageert niet.

Klachtnummer
# 79519
Gebruiker
?
Datum
5 reacties

Details

De klacht

op mijn laatste brief van 8 september jl. inzake problemen met de werking van de Horizon Mediabox. Ik ondervindt nog dagelijks de in mijn eerdere brieven genoemde problemen.

De oplossing

De wettelijke compensatie van € 1,= per dag zolang ik nog steeds problemen heb en de problemen nog niet zijn opgelost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer De Wit,Er is geen sprake van een wettelijke compensatie.
    Om in aanmerking te komen voor de UPC Garantieregeling worden voorwaarden gesteld, zoals uitgelegd aan u in onze brieven van 15 augustus en 2 september jongstleden.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    ?
    Datum
    UPC heeft mij 15-10-2014 gebeld: Er komt a.s. maandag 20 oktober 2014 een "gespecialiseerd installateur die pas weggaat als alles naar behoren werkt". Ik houdt u op de hoogte !
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer De Wit, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    ?
    Datum
    UPC heeft de monteur inderdaad gestuurd. Deze constateerde dat de instelling van de Horizon niet helemaal correct was. Nadat hij dat aangepast had, en net mijn huis verlaten had, traden echter dezelfde klachten op.
    Na melding hiervan bij UPC werd verteld dat ik een HDMI-splitter nodig had. Nadat ik deze ontvangen en geïnstalleerd heb (overigens op kosten van UPC) bleven ook deze klachten. Na een update van mijn Philips full HD tv, blijft echter het probleem bestaan. Nu ? Ik weet 't niet meer.
  5. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer De Wit,Het spijt ons te vernemen dat de problemen nog altijd optreden. Aangezien onze inspanningen en adviezen niet hebben geleid tot de oplossingen kunnen wij hierin helaas niets meer voor u betekenen. Wat ons betreft is hiermee vast komen te staan dat de oorzaak buiten de invloedssfeer van UPC Nederland ligt. Voor het ongemak dat u ervaart bieden wij u onze verontschuldigingen aan. Mocht u het op prijs stellen dat een medewerker telefonisch contact met u opneemt om de kwestie nader met u te bespreken dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen