Opgelost door UPC (nu Ziggo): UPC uitbreiding internet naar 120 mb

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64780
Gebruiker
Marco Kalis
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Per 1 juli 2014 krijg ik ongevraagd uitbreiding van mijn internet naar 120 mb. Direct gaat ook mijn abonnement omhoog. Krijg vandaag 21 /6 een brief dat als ik nieuwe modem niet aansluit ik er over 2 weken gewoon wordt uitgegooid. Ik heb het bestaande modem al jaren en ben daar dik tevreden mee. Ik zit helemaal niet te wachten op een wifi modem.
Ik vind het uiterst klantonvriendelijk dat upc voor mij beslist en niet eerst netjes aan mij vraagd of ik dit wel wil. Ik ben blij met wat ik nu heb en snap niet dat u voor mij dingen ongevraagd gaat doen cq beslissen.

De oplossing

Ik wil gewoon houden wat ik heb en u hoort eerst netjes met mij te overleggen. Dat neem ik u nog het meest kwalijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Marco Kalis
    Datum
    Ik hoop dat ik zo snel mogelijk een mail mag ontvangen aangezien ik ook thuiswerk en internet dus niet kan missen. Daarnaast vraag ik mij sterk af als ik gewoon mijn nota's netjes betaald of u mij zomaar mag afsluiten van het internetsignaal.
    Ik ben geen notoire klager maar hier gaat u te ver vandaar dit bericht. Direct via klachtenkompas ivm een eerder ervaring met upc nav een storing in mijn straat.
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Kalis,Aangezien wij uw klacht hebben afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk de klacht als afgehandeld aan te merken.Alvast dank voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,Jelmer de Jong
  3. Auteur
    Marco Kalis
    Datum
    Klachtafhandeling heb ik als goed ervaren. Monteursbezoek eveneens. Keurig uitleg gegeven door de monteur mbt de werkzaamheden. Klachtafhandeling dus een plus. Als opmerking wil ik wel aangegeven dat alles na de klachtafhandeling als vrij rommelig door mij werd ervaren. Een bestelling zou door mij geplaatst zijn wat geen bestelling was maar meer een mutatie. Daarnaast zou ik een nieuw jaarcontract hebben gehad wat geen jaarcontract is. Dat is jammer want het brengt de klant in verwarring.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marco Kalis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen