Klacht UPC (nu Ziggo): UPC wenst niet mee te werken aan een SPAM probleem

Andreas Jansen

Via een host heb ik een email toegevoegd (ivm vereniging); bij gebruik makend hiervan krijgen mijn ontvangers alleen maar spam meldingen. Ook Microsoft Outlook geeft een foutmelding bij het testen van de (host) email adres.

Voor een drietal weken terug meldde UPC dat ze het zouden oplossen maar niks oplossen en nu reageren ze alleen maar met 'melding onbekend'.

Of ze lossen het probleem met de SPAM op

of ze geven aan dat ze het niet kunnen oplossen en dan ga ik wel naar een
andere provider

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Jansen,Een medewerker heeft telefonisch contact met u opgenomen om de kwestie te bespreken.Met vriendelijke groet,
    Andreas Jansen
    UPC doet het voorkomen dat ze de klacht zouden hebben opgelost. Niets is echter minder waar. De klacht blijft bestaan en UPC wenst GEEN verdere actie te nemen. De klant blijft weer met de gebakken peren zitten en UPC trekt er zich weinig of niets van aan.
    NIKS OPGELOST DUS!!
    UPC (nu Ziggo)
    UPC heeft telefonisch contact gehad met de heer Jansen en uitgelegd dat de wijze van e-mailen (bulkmails verzenden via een andere host vanaf een niet-UPC e-mailadres langs de mailservers van UPC Nederland) niet wordt toegestaan via een verbinding met een dynamisch IP-adres. Met de werking van het UPC e-mailadres dat aan de heer Jansen is toegekend zijn geen problemen vastgesteld. De oplossing ligt niet binnen de invloedsfeer van UPC. Indien de heer Jansen gebruik wenst te blijven maken van de huidige manier van bulkmails verzenden via een andere host, dan adviseren wij hem een verbinding te gebruiken met een vast IP-adres. Dit kan via UPC Business of een andere provider die niet met dynamische IP-adressen werkt.Met vriendelijke groet,
    Andreas Jansen
    UPC geeft een verkeerde gang van zaken weer....
    Heeft NIETS met bulkmail o.d. te maken; bij het TESTEN van het email account door Microsoft kregen we al de bovenvermelde foutmelding. Intussen heb ik ZELF waarschijnlijk de oplossing gevonden maar niet dankzij UPC.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Jansen,Het spijt ons te vernemen dat u zich opnieuw niet kunt vinden in onze uitleg. De werking van onze mailservers echter is ongewijzigd.
    Indien u het probleem zelf heeft weten op te lossen dan houdt dit in dat het probleem dus niet aan UPC te wijten is.
    UPC Nederland beschouwt de kwestie hiermee als zijnde afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?