Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): Van 5 maandelijkse rekeningen , 2 slechts juist!
Details
Klacht
Op 18 Oktober vorig jaar van abonnement veranderd bij UPC.Alles-in-1 Basis pakket.
Om te beginnen zijn de rekeningen onduidelijk en onoverzichtelijk.
Zelfs een medewerker aan de telefoon begreep niet goed hoe de rekeningen
zijn samengesteld.
Vanaf het begin klopte de rekeningen niet of zijn zeer onduidelijk.
November: Onduidelijke verrekeningen.
December: Geen basis pakket , maar losse abonnementen .
Rekeningen daardoor te hoog. Gebeld met upc voor correctie.
Januari: Verrekening met basispakket. Deze maand een mail met de mededeling een
verhoging internet van 50 naar 120 mb. Voor 50 eurocent extra, hoefde
niets te doen.
Februari: Juist
Maart: Weer niet goed , abonnementen los opgeteld.
Rekening tehoog. Weer gebeld met upc voor correctie.
Afwachten tot april of er een correctie heeft plaats gevonden.
Hoop dat het dan goed is en blijft.
Gewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.