Opgelost door UPC (nu Ziggo): Van 5 maandelijkse rekeningen , 2 slechts juist!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54622
Gebruiker
Ronald
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 18 Oktober vorig jaar van abonnement veranderd bij UPC.
Alles-in-1 Basis pakket.
Om te beginnen zijn de rekeningen onduidelijk en onoverzichtelijk.
Zelfs een medewerker aan de telefoon begreep niet goed hoe de rekeningen
zijn samengesteld.
Vanaf het begin klopte de rekeningen niet of zijn zeer onduidelijk.
November: Onduidelijke verrekeningen.
December: Geen basis pakket , maar losse abonnementen .
Rekeningen daardoor te hoog. Gebeld met upc voor correctie.
Januari: Verrekening met basispakket. Deze maand een mail met de mededeling een
verhoging internet van 50 naar 120 mb. Voor 50 eurocent extra, hoefde
niets te doen.
Februari: Juist
Maart: Weer niet goed , abonnementen los opgeteld.
Rekening tehoog. Weer gebeld met upc voor correctie.
Afwachten tot april of er een correctie heeft plaats gevonden.
Hoop dat het dan goed is en blijft.

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Graus,Hartelijk bedankt voor uw bericht.Een van onze medewerkers heeft de afgelopen dagen meerdere pogingen ondernomen om met u in contact te komen naar aanleiding van uw melding. Tot op heden is dit helaas niet gelukt.
    Wij vernemen graag op welk nummer en wanneer u overdag bereikbaar bent om de kwestie te bespreken.Alvast bedankt voor uw tijd.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Ronald
    Datum
    Ik wacht af wat er is gecorrigeerd op de volgende rekening van Upc.
    Weer bellen lijkt me dus niet zo zinvol.
    Deze kwestie is per telefoon reeds besproken, zie klacht.
  3. Auteur
    Ronald
    Datum
    Ik ben gebeld over de klacht door UPC.
    Na controle in april (Factuur was nu gecorrigeerd) heeft Upc
    tel. wederom gereageerd en is de zaak rechtgetrokken.
    Hoop dat de problemen verder uitblijven.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen