Klacht UPC (nu Ziggo): Vanaf 18 december geen werkend internet, monteurs gaan weg zonder probleem op te lossen

Rebecca

Sinds de storing in mijn wijk van 18 december (1021VE) ligt mijn internet er tot op heden uit. Er is al 2x dezelfde monteur langs geweest die gewoon zonder pardon wegging en zei dat alles klopte. Tot op heden nog steeds geen internet. Ik heb ondertussen al 6x gebeld met UPC en ik word niet naar behoren geholpen. Ik wil weg bij UPC. Dit kan niet volgens UPC, er moet eerst 3x een monteur langs geweest zijn of ik moet 5 dagen achtereenvolgens hebben gebeld. Nu was ik eindelijk akkoord gegaan met de optie van de derde keer een monteur. Ik had een afspraak ingepland met meneer U Dwarka. Deze afspraak had meneer U Dwarka uiteraard verkeerd ingepland waardoor UPC tegen mij zegt: Ja daar kunnen wij helaas niks aan doen en meneer U Dwarka is niet aanwezig en je kan de manager niet spreken, want die komt niet aan de telefoon. Nu moet ik nog langer wachten op een monteur en dus mijn internet. Ik word helemaal gek van deze 'service' en wil per direct weg bij UPC.

Ik wil per direct ontbinding van mijn contract bij UPC, daarnaast weiger ik te betalen voor de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn internet. Ook zou ik het niet meer dan normaal vinden als mijn telefoonkosten worden vergoed. Door jullie slordigheid heb ik in totaal wel 60 minuten aan belkosten gemaakt. (en dit exclusief wachttijd).
Graag word ik dus per direct uitgeschreven bij UPC. Ook weiger ik mijn rekening te betalen.
Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u.

Rebecca Gast

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.