Opgelost door UPC (nu Ziggo): Vanwege verhuizing vast aan contract

Nik

Mijn vriendin en ik gaan samenwonen in Arnhem een nieuwbouw woning. Ik zit momenteel aan een contract van KPN vast en mijn vriendin aan UPC horizon sinds kort op aanraden van UPC. Nou ligt er momenteel een glasvezel aansluiting in onze woning. Om optimaal beeld in huis te hebben hebben wij dus gekozen voor het KPN pakket van mij. Ook een rede waarom we voor KPN kiezen is omdat ik vast zit aan een contract die langer duurt dan het contract van mijn vriendin bij UPC. Nou kan mijn vriendin haar contract niet opzeggen omdat ze voor een aantal maanden geleden is gebeld door UPC om op advies Horizon aan te schaffen. Na jarenlang klant bij UPC heeft ze daar ja op gezegd. Ik zit aan KPN langer vast dan mijn vriendin aan UPC. Ik heb eerder al meerdere redenen gebruikt waarom wij voor KPN kiezen. Heb UPC gebeld en alleen wat er mogelijk is om KPN te annuleren of met dubbele kosten in de woning gaan zitten.

Ik zou graag willen dat het contract van mijn vriendin per direct wordt geannuleerd.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Loohuis,Uit onze gegevens blijkt dat u vandaag contact met ons hebt opgenomen. Tevens blijkt dat wij overeengekomen zijn dat de abonnementen op uw naam per direct worden stopgeze.Wij verzoeken u derhalve vriendelijk deze klacht als afgehandeld aan te merken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Netjes afgehandeld

Nik

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?