Opgelost door UPC (nu Ziggo): Vanwege verhuizing vast aan contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54235
Gebruiker
Nik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vriendin en ik gaan samenwonen in Arnhem een nieuwbouw woning. Ik zit momenteel aan een contract van KPN vast en mijn vriendin aan UPC horizon sinds kort op aanraden van UPC. Nou ligt er momenteel een glasvezel aansluiting in onze woning. Om optimaal beeld in huis te hebben hebben wij dus gekozen voor het KPN pakket van mij. Ook een rede waarom we voor KPN kiezen is omdat ik vast zit aan een contract die langer duurt dan het contract van mijn vriendin bij UPC. Nou kan mijn vriendin haar contract niet opzeggen omdat ze voor een aantal maanden geleden is gebeld door UPC om op advies Horizon aan te schaffen. Na jarenlang klant bij UPC heeft ze daar ja op gezegd. Ik zit aan KPN langer vast dan mijn vriendin aan UPC. Ik heb eerder al meerdere redenen gebruikt waarom wij voor KPN kiezen. Heb UPC gebeld en alleen wat er mogelijk is om KPN te annuleren of met dubbele kosten in de woning gaan zitten.

De oplossing

Ik zou graag willen dat het contract van mijn vriendin per direct wordt geannuleerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Loohuis,Uit onze gegevens blijkt dat u vandaag contact met ons hebt opgenomen. Tevens blijkt dat wij overeengekomen zijn dat de abonnementen op uw naam per direct worden stopgeze.Wij verzoeken u derhalve vriendelijk deze klacht als afgehandeld aan te merken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Nik
    Datum
    Netjes afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen