Opgelost door UPC (nu Ziggo): vaste telefoon contract wordt na 3 maanden eenzijdig veranderd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42762
Gebruiker
Ermelo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn contract: elk gesprek met andere UPC klanten voor 10 eurocent verandert in: ook nog 10 cent per minuut betalen.
Dit vind ik geen tariefsverhoging ( wat contractueel mag), maar een structurele verandering. Dat vind ik tegen de geest van een contract dat ik voor een jaar afsluit.

De oplossing

15 cent per gesprek en geen gesprekskosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Vliek, Wij hebben inmiddels contact met u gehad en de kwestie besproken. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Ermelo
    Datum
    Contractbreuk afgekocht, dat kan in Nederland helaas!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ermelo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen