Klacht UPC (nu Ziggo): Veel schade en ergernis door Ziggo zijn slechte beleid( incompetente freelancers)

Klachtnummer
# 360483
Gebruiker
J.G. van der Meij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vele jaren problemen met zakelijk internet en de mediabox, oorzaak incompetente freelance monteurs ( werken op kwantiteit)+_ 7 jaar veel verloren dagen bij bezoek monteur. Alleen niet geleverde abonemenskosten worden vergoed. De schade niet probleem nú opgelost door eigen monteur slechte wifi boven moet nu voor 1 euro pm versterker huren zijn nog niet eens bereid dat gratis ter compensatie te leveren ongelofelijk

De oplossing

De werkelijke schade van de achterliggende jaren vergoeden en zonder extra kosten zorgen voor goede wifi in het hele huis zoals zij beloven in de nu voor mij misleidende tv reclame. Hulde aan de echte Ziggo monteur die na zo n 7jaar het probleem van slechte en onstabiele internet opgelost lijkt te hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen