Klacht UPC (nu Ziggo): Veel schade en ergernis door Ziggo zijn slechte beleid( incompetente freelancers)

J.G. van der Meij

Vele jaren problemen met zakelijk internet en de mediabox, oorzaak incompetente freelance monteurs ( werken op kwantiteit)+_ 7 jaar veel verloren dagen bij bezoek monteur. Alleen niet geleverde abonemenskosten worden vergoed. De schade niet probleem nú opgelost door eigen monteur slechte wifi boven moet nu voor 1 euro pm versterker huren zijn nog niet eens bereid dat gratis ter compensatie te leveren ongelofelijk

De werkelijke schade van de achterliggende jaren vergoeden en zonder extra kosten zorgen voor goede wifi in het hele huis zoals zij beloven in de nu voor mij misleidende tv reclame. Hulde aan de echte Ziggo monteur die na zo n 7jaar het probleem van slechte en onstabiele internet opgelost lijkt te hebben

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?