Klacht UPC (nu Ziggo): veel te hoge factuurs voor het goedkoopste pakket zonder sport etc.etc.

Anoniem

Mijn naam is Ingrid Meijer en heb een half uur geleden een klacht over U.P.C. gemaakt. Deze klacht heb ik niet tot een eind kunnen af maken.Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. De klantenservice van u.p.c. neemt mij niet serieus en dit probleem duurt al een jaar. In totaal dit jaar vele uren aan de telefoon gehangen met U.P.C. en er verandert niets. Zij weten mijn telnr.0615474824 en kunnen alleen per sms mij bedreigen.Ik heb geld van hun tegoed en niet andersom Het enige wat ik wil is iemand (superviser) die mij serieus neemt en contact met mij opneemt om deze zaak op te lossen Met vriendelijke groet Ingrid Meijer

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Meijer,Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Een medewerker neemt binnenkort opnieuw telefonisch contact met u op ter afhandeling van de kwestie. Met vriendelijke groet, Customer Communications
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?