Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): veel te hoge factuurs voor het goedkoopste pakket zonder sport etc.etc.
Details
De klacht
Mijn naam is Ingrid Meijer en heb een half uur geleden een klacht over U.P.C. gemaakt. Deze klacht heb ik niet tot een eind kunnen af maken.Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. De klantenservice van u.p.c. neemt mij niet serieus en dit probleem duurt al een jaar. In totaal dit jaar vele uren aan de telefoon gehangen met U.P.C. en er verandert niets. Zij weten mijn telnr.0615474824 en kunnen alleen per sms mij bedreigen.Ik heb geld van hun tegoed en niet andersom Het enige wat ik wil is iemand (superviser) die mij serieus neemt en contact met mij opneemt om deze zaak op te lossen Met vriendelijke groet Ingrid MeijerBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.