Klacht UPC (nu Ziggo): Veelvoud van foutieve facturen

Klachtnummer
# 54183
Gebruiker
DKeizer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds wij in december overgestapt zijn naar een combinatiepakket van tv en internet is het een en al drama geworden. Het pakket verdween erg snel van internet. In tegenstelling tot wat het contract aangaf werden er toch kabelkosten gerekend. Na hierover gebeld te hebben,hebben we het abonnement omgezet naar een nieuw pakket incl. kabelkosten, afspraak was daarbij dat niet opnieuw apparatuur kosten in rekening gebracht werden. Hierna begonnen facturen. De kosten van het nieuwe en oude abonnement werden werden die maand in 1 keer voor een periode van 2 maanden afgeschreven met daarbij ook nog apparatuur kosten. Toen ik hierover belde begreep uiteraard niemand wat er fout gegaan was maar zou het met de volgende rekening vereffend worden. Dit gebeurde maar niet met de apparatuur kosten, hier heb ik nog 3 telefoontjes aan moeten wijden. Toen dit eindelijk klaar was kreeg ik een brief dat ze teveel aan apparatuur kosten teruggestort hadden. Tevens werden er weer dubbel bedragen afgeschreve

De oplossing

Na 4 maanden heb ik er wel genoeg van. Ik wil dat de facturen op orde komen en ben helemaal klaar met het veelvuldig moeten bellen omdat er fouten gemaakt worden.
Het is dat er geen fatsoenlijk alternatief is in onze regio want ik was graag van upc af geweest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen