Klacht UPC (nu Ziggo): Veelvoud van foutieve facturen

DKeizer

Sinds wij in december overgestapt zijn naar een combinatiepakket van tv en internet is het een en al drama geworden. Het pakket verdween erg snel van internet. In tegenstelling tot wat het contract aangaf werden er toch kabelkosten gerekend. Na hierover gebeld te hebben,hebben we het abonnement omgezet naar een nieuw pakket incl. kabelkosten, afspraak was daarbij dat niet opnieuw apparatuur kosten in rekening gebracht werden. Hierna begonnen facturen. De kosten van het nieuwe en oude abonnement werden werden die maand in 1 keer voor een periode van 2 maanden afgeschreven met daarbij ook nog apparatuur kosten. Toen ik hierover belde begreep uiteraard niemand wat er fout gegaan was maar zou het met de volgende rekening vereffend worden. Dit gebeurde maar niet met de apparatuur kosten, hier heb ik nog 3 telefoontjes aan moeten wijden. Toen dit eindelijk klaar was kreeg ik een brief dat ze teveel aan apparatuur kosten teruggestort hadden. Tevens werden er weer dubbel bedragen afgeschreve

Na 4 maanden heb ik er wel genoeg van. Ik wil dat de facturen op orde komen en ben helemaal klaar met het veelvuldig moeten bellen omdat er fouten gemaakt worden.
Het is dat er geen fatsoenlijk alternatief is in onze regio want ik was graag van upc af geweest.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?