Opgelost door UPC (nu Ziggo): vele storingen, niet aan afspraak houden.

maas240692

Wij hebben in mei een upc contract genomen met een horizon box. Dit omdat mijn ouders al jaren klant zijn, en zij goed te spreken waren. Echter hebben wij alleen maar negatieve ervaringen. Het huis waar ik nu woon, is hetzelfde huis waar ik met mijn ouders woonde. Toen nooit problemen, nu alleen maar ellende. Na 2 monteurs gezien te hebben, alle bekabeling vernieuwd, nog geen resultaat. Veel moeten bellen, veel lopen klagen en uiteindelijk de horizon box teruggestuurd, en een andere ervoor terug. een eenvoudigere. Nog steeds elke dag ellende. Ik heb denk ik al 13 keer gebeld naar upc, en het enigste wat ik hoor is we vinden het vervelend voor u. Tussendoor is er mij een toezegging gedaan, dat wanneer de klachten aan blijven houden ik onder mijn upc contract uit kan. Ik wil dit heel graag want ben het spuugzat.Ik heb hier vandaag beroep op gedaan, maar die man zei mij ineens dat er gaan aantekening van is. Hoe gaan wij dit oplossen, en mijn contract kostenloos ontbinden?

Ik wil van mijn contract af en wel kostenloos. ik heb nu vanaf mei ellende en ik ben er klaar mee. Compensaties heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen, dus die hoef ik niet.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van der Maas,Vandaag nam een van onze medewerkers contact met u op. Tijdens dit contact zijn afspraken met u gemaakt. Deze afspraken zijn per e-mail aan u bevestigd.U gaf aan tevreden te zijn met de geboden oplossing. Vanuit dat oogpunt bekeken verzoeken wij u vriendelijk de klacht als afgehandeld aan te merken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    maas240692
    Goed en netjes opgelost! Wat eerst niet mogelijk was, kan op deze manier wel. Goede site dit, goed iniatief. Jammer dat het nodig is, maar het is wel effectief!

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?