Klacht UPC (nu Ziggo): Verdwenen zenders bij wijzigingen per 1 april

Klachtnummer
# 104229
Gebruiker
Hanna123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Per 1 april zijn er door UPC diverse zenderwijzigingrn doorgevoerd. Daarbij zijn een aantal zenders verwijderd en verwijderd naar het zogenaamde Royale pakket. De zenders die niet meer worden aangeboden, keek ik een elke avond (CI zenders). Ik ben dan ook uiterst ontevreden en vind het ronduit belachelijk dat de prijs van het pakket hetzelfde is gebleven en dat als ik de verdwenen zenders wil bekijken, ik meer moet gaan betalen! Het komt er op neer dat ik nu hetzelfde tarief betaal voor zenders waar ik nauwelijks gebruik van maak. Hopelijk kan UPC mij een gepaste oplossing bieden! Ik ben namelijk niet van plan om voor dezelfde dienst extra te gaan betalen en zal dan ook overwegen om over te stappen naar ene concurrent!

De oplossing

Gepaste oplossing voor verdwenen zenders zonder extra bijdrage

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen