Opgelost door UPC (nu Ziggo): Verkeerde beëindigings datum UPC Abonnement

Goedendag,
Namens mijn tante, mevrouw M. de Groot Laban (77), wil ik de volgende klacht bij u neerleggen:
Enkele maanden geleden is zij veranderd van aanbieder mbt haar digitale TV abonnement. Ze heeft destijds, 9-7-2014, netjes de opzegkaart ingevuld en opgestuurd naar UPC. Ze wachtte op ontvangst maar deze bleef uit. Onlangs is zij een UPC winkel binnengestapt en heeft gevraagd om uitleg/opheldering waarom haar contract niet werd ontbonden. De medewerker vertelde haar dat er geen wijzigingen in het systeem waren en dat ze nog gewoon klant was. Op haar verzoek is het toen nogmaals opgezegd, alleen waren er inmiddels 2 volle maanden verstreken.

Graag willen we dat de einddatum word gewijzigd naar 10-7-2014 ipv 14-9-2014 en dat het verschil in kosten van deze 2 maanden word teruggestort op mevrouw M. de Groot Laban's rekening.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Koster,Naar aanleiding van uw bericht heeft een van onze medewerkers contact met u opgenomen en de kwestie besproken. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt verzoeken wij u vriendelijk deze als zodanig af te melden.
    Mocht u er prijs opstellen dat de medewerker nog contact met u opneemt vernemen wij dit graag.Met vriendelijke groeten,
    UPC Nederland
    sanderkoster
    Goed en netjes afgehandeld, dank daarvoor

sanderkoster

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?