Klacht UPC (nu Ziggo): verkeerde facturering

Klachtnummer
# 38063
Gebruiker
chrisdorus
Datum
3 reacties

Details

De klacht

krijg al enkele maanden een nummer gefactureerd als servicenummer, terwijl dit bedrijf (direct-effect uit drunen) bewijst dat zij een normaal landelijk nummer heeft. ondanks een gestuurde mail vanuit dit bedrijf nog steeds geen creditnota ontvangen en enig vorm van excuses. sterker zojuist WEER een onterechte facturering gekregen van oktober. ONVOORSTELBARE ARROGANTIE om gewoon NIET te reageren. frustratie slaat toe door deze vorm van machteloosheid.

UPC ZORG #@/(*& DAT DIT OPGELOST WORDT.
christian van gorp

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Gorp,Ter voorkoming van het verlopen van de klacht, sturen wij dit bericht. In de loop van volgende week wordt u gebeld door een van onze medewerkers.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    chrisdorus
    Datum
    ben vandaag 5/11 pas gebeld op antwoordapparaat waarbij men zeg't: "ermee bezig te zijn" onze eerste klacht is voor 17 SEPTEMBER geplaatst. Bijna TWEE MAANDEN later. Toch ONGEHOORD. En dan nog met een toontje van: MITS U GELIJK HEEFT. Onvoorstelbare ARROGANTIE en 0, zero, niente klantvriendelijkheid. Dat kennen ze gewoon niet.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Gorp,Alvorens wij conclusies trekken moeten wij controle uitvoeren. Om deze reden hebben wij uw voicemail ingesproken op de manier waarop dit gedaan is. Wij bieden u onze verontschuldiging aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. Inzake oplossing van de kwestie hebben wij reeds contact opgenomen met mevrouw Van Gorp-Gielissen. Met haar zijn wij tot overeenstemming gekomen. Derhalve beschouwen wij de klacht als afgehandeld. Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen