Opgelost door UPC (nu Ziggo): Verkeerde voorlichting en niet werkende producten

Masja

Ik probeer al meerdere malen een betalingsregeling af te sluiten met UPC, omdat zij er voor gezorgd hebben dat er een openstaande bedrag ontstaan is door verkeerd te zijn voorgelicht. Het volgende is gebeurt: Er was 1 maand achterstand ontstaan door dat een automatische incasso was mislukt. Ik heb hier gelijk over gebeld en gevraagd of ik hier voor een betalingsregeling mocht treffen. Ik heb gelijk 50 euro aanbetaald en de brief die upc had gestuurd, weer opgestuurd. Die zelfde maand mei is er gewoon een bedrag afgeschreven van mijn rekening. Dus niet te weten, dat door het aan te gaan van de betalingsregeling dat de automatische incasso gelijk werd stopt gezet. Want de maand mei was gewoon afgeschreven. Verkeerd voorgelicht dus. Bij de eerste mislukte incasso werd ik gewoon geïnformeerd, maar door dat dit dus was stop gezet werd er de maand juni en juli niks afgeschreven. En werd ik hierover niet geïnformeerd. Ik wist niet dat ik dit bedrag zelf moest overmaken.

Ik wil voor dit niet werkende product gewoon weer aangesloten zijn en ik wil compensatie voor het steeds niet kunnen gebruiken van mijn diensten, omdat ik door deze toestanden steeds afgesloten wordt door UPC. En ook steeds verkeerd wordt voorgelicht, waardoor het mij veel tijd kost om dit steeds recht te zetten, enz. Ik kan mijn studie niet naar behoren doen, omdat ik geen internet aansluiting heb. Ik wil dat zij dit oplossen. Mij aansluiten en mij compensatie geven voor het niet na behoren werken van het product, de verkeerde informatie en de kosten die ik steeds moet betalen voor het steeds aansluiten van de dienst.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw LeijdensEen medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Masja
    De medewerker heeft het min of meer na behoren afgehandeld. Heeft nette oplossingen gegeven. Alleen heb ik nu een klacht over andere diensten.

Masja

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?