Opgelost door UPC (nu Ziggo): verspreiden van mijn prive gegevens

Beste,

Na 2 maal contact met UPC te hebben gehad over verwijdering van mijn persoonlijke gegevens bij gevonden.cc

Is de conclusie van UPC dat men hier niets aan kan veranderen.
Omdat het gaat om een inactief nummer en deze gegevens kunnen dan niet meer worden weggehaald.
Ook door mij zelf kan dit niet want dat heb ik al geprobeerd.
Bij nummervermelding zegt men :Het adres kunt u uitsluitend laten wijzigen via de klantenservice van uw telecomaanbieder
UPC geeft zelf toe dat deze de gegevens ooit zelf heeft weggeven maar het terugdraaien ervan kunnen ze niet.
Ik heb bij de eerste keer bij UPC aangegeven dat ik helemaal niet in het telefoonboek wilde(een geheim nummer wilde ik)
En nu laat UPC mij verder in de steek, ik vind dit heel erg jammer.
Ik hoop toch voor UPC dat zij er wel wat aan gaat doen want ik hou UPC verandwoordelijk voor het verspreiden van mijn prive gegevens zonder dat ik daar toestemmining voor heb gegeven.
met vriendelijke groet,

C Stomphorst

Dat UPC ervoor gaat zorgen dat de prive gegevens die hun onterecht hebben doorgeven aan derden gaat laten verwijderen van internet bij "gegevens.cc"

UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heetf contact gehad met mevrouw Stomphorst en de kwestie besproken.
    Chevycor
    Nu door UPC mederwerker geholpen die waarschijnlijk meer bevoegdheden heeft, de gegevens zijn nu niet meer zichtbaar bij gevonden.cc
    Maar nog wel bij google (zoeken)zit zou ook naar 48 uur weg moeten zijn.
    De UPC mederwerker gaf ook aan dat het niet zo had moeten lopen en men had mij moeten helpen met mijn probleem.
    Ik ben toch nog blij dat er zo snel is gereageerd en een oplossing ervoor is gekomen.
    Als de de gegevens bij google ook weg zijn zal ik de klacht afsluiten
    mvg,
    C.Stomphorts
    Chevycor
    Het probleem is is opgelost.
    Dank aan diegene die me wel heeft willen helpen.
    Groeten,C.stomphorst

Chevycor

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?