Opgelost door UPC (nu Ziggo): Vervangingswaarde UPC mediabox onverwachts in rekening gebracht !! geen herinnering

sdevink

Ik ben dit jaar over gestapt op Horizon, aangezien daar ook een nieuw kastje bij hoort kon ik de oude ontkoppelen nu weet ik uiteraard dat die oude retour moet. Maar heb het even aan de kant gezet, omdat je daar niet gelijk mee bezig bent.
Ik kreeg echter nu ineens € 150,- extra in rekening gebracht, waar ik erg van schrok en heb meteen de UPC mediabox ingepakt en bij het postkantoor afgegeven.
Daarna heb ik upc gebeld. En ik had het verzoek om een deel van mijn rekening te betalen, aangezien de box nu alsnog geretourneerd was. De reactie van de UPC medewerker sloeg helemaal nergens op, terwijl ik gewoon een goed betalende klant ben en altijd netjes op tijd betaal. De medewerker gaf aan dat het niet mogelijk was om een deel van de factuur te betalen, want als ik dat zou doen zou ik extra kosten ontvangen. ik moest dus maar de volledige factuur betalen en het daarna afwachten. Ik heb verder geen zin in discussies dus dit ook maar gedaan onder protest. Hij gaf dat het bedrag terug

Dat het onder druk betaalde bedrag van € 150,- zo snel mogelijk terug wordt gestort en dat het geen smoesje van de medewerker was zodat ik mijn factuur maar ging betalen. Ik ontvang hier graag een bevestiging van telefonisch of in een persoonlijke mail van een medewerker. Verder vind ik het erg jammer dat er zo wordt omgegaan met klanten die altijd netjes betalen en nooit problemen hebben en dan ben ik zelfs een persoon die nog geeneens klaagt over alle kleine problemen en storingen die ik heb met horizon. Ik was altijd pro UPC maar rekeningen sturen zonder ook maar enige vorm van herinnering vind ik echt niet kunnen. Wellicht kunnen jullie daarvoor als compensatie ook iets van 3 maanden gratis HBO aanbieden.

Ik verneem graag jullie reactie

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer De Vink, Wij hebben inmiddels per e-mail gereageerd.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendeljike groet,
    UPC Nederland
    sdevink
    de klacht is opgelost door een snelle reactie van UPC.

sdevink

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?