Klacht UPC (nu Ziggo): Vijf jaar dubbel betalen voor internet. Wie is verantwoordelijk.

Klachtnummer
# 555842
Gebruiker
Schandalig86
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik behartig de belangen van mijn 86 jarige moeder. Pas blijkt dat er in het verleden iets mis is gegaan met het overstappen met internet van Telfort naar Ziggo, waardoor ze vijf jaar dubbel heeft betaald. Meestal is het de nieuwe provider die de oude opzegt. Ziggo weigert de geschiedenis in te duiken om te kijken waar het mis is gegaan. Ze beweren dat ze maar 18 maanden terug kunnen kijken.

De oplossing

Op zijn minst de geschiedenis induiken om te kijken waar het mis is gegaan. Volgende stap is de dubbele kosten ergens op verhalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen