Klacht UPC (nu Ziggo): Waar blijft mijn borgsom € 45,00

Klachtnummer
# 88720
Gebruiker
R. v.d. Lugt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het blijkt opeens dat wij onze borg € 45,00 destijds in 2001 betaald bij het aangaan van abonnement, niet meer terugkrijgen bij het opzeggen van ons abonnement.
Ook teruggave over de teveel betaalde maand december 2014 laat op zich wachten
al diverse telefoontjes gepleegd.

De oplossing

Graag teruggave borgsom € 45,00 en teveel betaald over de maand december 2014
€ 25,20

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van der Lugt,Naar aanleiding van uw melding hebben wij inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie met u besproken. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    R. v.d. Lugt
    Datum
    Op 15 december jl. is er telefonisch contact geweest met mw. Simone Vermeulen over teruggave borgsom en teveel betaald abonnementskosten maand december 2014. De abonnementskosten zijn al in oktober 2014 betaald.
    Helaas tot op heden € 24,10 nog niet ontvangen.
    Jammer te constateren dat UPC zich niet zijn woord houdt.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van der Lugt,Een bedrag van € 26,05 wordt binnenkort op uw rekening bijgeschreven.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen