Klacht UPC (nu Ziggo): webmail

klaas

regelmatig verdwijnen een groot aantal mails uit mijn webmail zonder dat ik daar
opdracht toe geef.ik heb dit verschillende malen gemeld maar zonder resultaat

mails moeten blijven

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Schipper,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij vandaag getracht telefonisch met u in contact te komen, maar helaas hebben wij u niet bereikt.Wij proberen het maandag 13 mei graag nogmaals.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Schipper,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij vandaag getracht telefonisch met u in contact te komen via het door u opgegeven telefoonnummer. Helaas hebben wij u niet bereikt. Graag proberen wij het maandag 13 mei 2013 nogmaals.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Schipper,Zoals met u overeengekomen nemen wij 31 mei aanstaande telefonisch contact met u op om te controleren of de problemen met e-mail verholpen zijn.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Schipper,Omdat nog niet duidelijk is of het probleem met de verdwenen mails definitief is opgelost, hebben wij een terugbelafspraak ingepland voor 20 juni aanstaande.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Schipper, Een medewerker heeft onlangs telefonisch contact met u gehad waarbij is vastgesteld dat de problemen opgelost zijn.
    Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker
    nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Schipper, Graag nemen wij begin volgende week contact met u op om de kwestie verder te bespreken.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?