Klacht UPC (nu Ziggo): website niet meer te benaderen

Klachtnummer
# 150775
Gebruiker
andres
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had bij chello/upc een homepage. Deze is nog steeds in de lucht. Ik wilde deze website benaderen via een ftd programma. Dit was niet mogelijk. Ziggo benaderd. Deze gaven als antwoord dat ze het niet meer ondersteunen. Er staan op deze server ruimte nog bestanden en files die ik als mijn eigendom zie. Ik heb tijdens de overname van Ziggo daar ook nog nooit iets van een bericht van gehad. Wat nu?

De oplossing

Website die op de door ZIGGO vergenomen server ruimte laten benaderen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen