Klacht UPC (nu Ziggo): Weer een te hoge rekening

Klachtnummer
# 21247
Gebruiker
Jan Lanters
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vrijdag 8 februari 2013
UPC Nederland
Postbus 1050
8900CB Leeuwarden

J.A. Lanters

Klant NR 4615759

Geachte Dhr. / Mevr,

Wij hebben UPC vanaf 3 april 2012

Maar er waren veel problemen. Telefoon storingen, Televisie storingen.
En ook nog diversen internet storingen. Ook hebben wij al een nieuw modem ontvangen. Het modem is door 1 monteur van UPC in de meterkast geplaatst Maar 1 maand geleden begon het opnieuw het opnemen van de TV werkte niet meer. Dit is nu opgelost. Nu hebben wij een Tablet gekocht het wiFi signaal werkt alleen als we voor de meterkast staan. De klanten service van UPC zegt dat wij dat zelf maar moeten oplossen. Door zelf een extra router te kopen. Dat is geen Service. Wij betalen € 60 / maand. Ook is ons modem niet goed het geeft 1 zwak Wi FI signaal . Wij maken nu gebruik van het WiFI signaal van onze buren hun modem staat ook in de meterkast maar hun signaal is zo goed dat wij nu een uitstekende ontvangst hebben . Wilt ons een schadevergoeding geven? Het modem kan niet buiten de meterkast geplaatst worden . Dit is nu eindelijk 100% opgelost . Echter 1 dag later komt er 1 Factuur van December van € 129,94. Dit moet zijn € 60 . Wij zouden het abonnement veranderd hebben . Een kompleet raadsel voor ons wij nooit iets extra besteld of veranderd. Wat is er toch aan de hand bij UPC ? Dit slaat toch nergens op In Februari Hebben wij weer 1 verkeerde Factuur ontvangen Wij hebben een abonement van € 60 / maand



Vr Gr Jan

De oplossing

Een rekening van € 60 / maand

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Lanters, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen