Klacht UPC (nu Ziggo): Weer een te hoge rekening

J.A. Lanters

Klant NR 4615759

Geachte Dhr. / Mevr,

Wij hebben UPC vanaf 3 april 2012

Maar er waren veel problemen. Telefoon storingen, Televisie storingen.
En ook nog diversen internet storingen. Ook hebben wij al een nieuw modem ontvangen. Het modem is door 1 monteur van UPC in de meterkast geplaatst Maar 1 maand geleden begon het opnieuw het opnemen van de TV werkte niet meer. Dit is nu opgelost. Nu hebben wij een Tablet gekocht het wiFi signaal werkt alleen als we voor de meterkast staan. De klanten service van UPC zegt dat wij dat zelf maar moeten oplossen. Door zelf een extra router te kopen. Dat is geen Service. Wij betalen € 60 / maand. Ook is ons modem niet goed het geeft 1 zwak Wi FI signaal . Wij maken nu gebruik van het WiFI signaal van onze buren hun modem staat ook in de meterkast maar hun signaal is zo goed dat wij nu een uitstekende ontvangst hebben . Wilt ons een schadevergoeding geven? Het modem kan niet buiten de meterkast geplaatst worden . Dit is nu eindelijk 100% opgelost . Echter 1 dag later komt er 1 Factuur van December van € 129,94. Dit moet zijn € 60 . Wij zouden het abonnement veranderd hebben . Een kompleet raadsel voor ons wij nooit iets extra besteld of veranderd. Wat is er toch aan de hand bij UPC ? Dit slaat toch nergens op In Februari Hebben wij weer 1 verkeerde Factuur ontvangen Wij hebben een abonement van € 60 / maand

Vr Gr Jan

Een rekening van € 60 / maand

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Lanters, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?