Klacht UPC (nu Ziggo): Weer geen internet 3de keer

Klachtnummer
# 76068
Gebruiker
Andy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de derde keer geen internet binnen een paar maanden laatste keer is alles vernieuwd. Monteur komt weer over5dagen niet normaal . Ben klaar met dat upc

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Witmer,De storing is collectief opgelost. Volgens onze administratie staat uw modem momenteel online met prima signaalwaardes.
    mocht u desondank nog problemen ervaren en het op prijs stellen dat een medewerker telefonisch contact met u opneemt dan vernemen wij dat graag van u.
    Voor het ervaren ongemak bieden wij u onze verontschuldigingen aan.
    Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?