Opgelost door UPC (nu Ziggo): Wel betalen maar geen levering van diensten!

Klantnr. 4071704.
Sinds half April wonen wij op een tijdelijk adres in Arnhem. (Bontekoestraat 50, Arnhem)
Voorheen Broekveldseweg 42, 6991 XX Rheden.
Om e-mail adres te behouden i.v.m. nalatenschap van mijn vader aangezien wij als kinderen hierop nog volop mee bezig waren kon ik mij niet permitteren om alles stop te zetten en de enige mogelijkheid was om de diensten alvast over te zetten naar toekomstig adres in Arnhem, zijnde Beethovenlaan 84-2, 6815 BM Arnhem.
Sindsdien moeten we wel elke maand het "volle pond" betalen (TV, internet, bellen) terwijl wij hiervan geen gebruik maken!
Bovendien verschillen de rekeningen elke maand; hoe kan dit als wij hiervan geen gebruik maken?
We vinden dit niet fair!
De enige tegemoetkoming is een éénmalige korting van 25,00 voor verhuiskosten!
Hoe gaan we dit oplossen?
Ik wil voorstellen om alleen internet te betalen en de rest (TV + bellen) terug te storten van de afgelopen maanden.

Compensatie:

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Holwerda,Wij hebben de kwestie in behandeling genomen. Binnen enkele dagen nemen wij telefonisch contact met u op om de kwestie te bespreken. Wij vertrouwen erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Anoniem
    Ik wacht nog altijd op bericht van jullie. Op 3/12/2012 geven jullie aan binnen enkele dagen contact op te nemen aangaande deze kwestie.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Holwerda,Conform afspraak heeft een van onze medewerkers u zojuist twee maal geprobeerd te bereiken. Het lijkt toch niet gelegen te komen gezien wij u niet te pakken krijgen.Wij verzoeken u vriendelijk aan te geven wanneer het u beter schikt (op werkdagen tussen 8.00 uur en 15.00 uur). Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Anoniem
    Ja, helaas, ik kon de telefoon niet beantwoorden; ik was op een andere lijn in gesprek. Probeert u het svp. morgenochtend nogmaals. Alvast bedankt, Ina Holwerda
    Anoniem
    Ik wacht wederom al weer een week op een reactie/telefoontje van jullie.
    Waarom moet dit zo lang duren?
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Holwerda,Tijdens het telefoongesprek dat een van onze medewerkers vandaag met u voerde is een oplossing besproken. De uiteindelijke afspraken zijn inmiddels per e-mail aan u bevestigd. Om deze redenen doen wij u hierbij het voorstel om uw klacht als afgehandeld aan te merken.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Anoniem
    UPC heeft een voorstel gedaan om deze klacht af te wikkelen en daarmee ben ik akkoord gegaan.

Anoniem

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?