Klacht UPC (nu Ziggo): wel order bevestiging geen aansluiting.

jolanda

orderbevestiging gaf aan 13e te komen plaatsen. oude abbonement opgezegd. na 4 telefoontjes komt pakket pas op 15e en monteur op de 20e. 11e gebeld en order doorgemaild. zou terug gebeld worden is niet gebeurd. 13e gebeld hadden mail wel ontvangen maar niets mee gedaan. op die dag pas de order doorgezet Ik kon niet direct afspraak maken voor monteur want pakket moest eerst binnen zijn. op woensdag 15e pakket over post gekregen. monteur kan pas komen de 20e. het advies gekregen het zelf te proberen. dat lukte niet dus gebeld met service afdeling. 20 minuten voor doorverbonden wordt. geven de verkeerde aanwijzingen voor aansluiten en constateren ook nog eens dat ik niet voor montage op de lijst staat voor de 20e. I kheb gevraagd naar leidinggevende maar daar wordt niets mee gedaan. Resultaat een week geen internet voor mn. bedrijfje. 2 studerende kinderen zonder internet. Ik ben woest.

per direct monteur komen laten plaatsen van internet . Ik wil een compensatie voor al dit ongemak en kosten die er mee gepaard gaan omdat ik zelf 3 uur bezig ben geweest met installeren wat uiteindelijk niet ging. Ervan uitgaand dat installeren op 20e wel lukt ben ik 7 werkdagen op non actief gesteld en kan ik via internet geen zaken doen. Ik stel voor om mij het 1e half jaar gratig gebruik te laten maken van dit abbonement om het leed nog enigszins te verzachten.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Mol,Naar aanleiding van uw melding hebben wij een aantal keer getracht telefonisch met u in contact te komen om uw klacht te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Mocht u het op prijs stellen dat een van onze medewerkers nogmaals probeert contact met u op te nemen dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    jolanda
    goedendag. Ik heb afgelopen zondag 4x gebeld. Maar het was zo druk dat ik er niet doorheen gekomen ben. Vandaag gesproken met iemand over de factuur die mij toegestuurd is. Hij zou proberen dat ik teruggebeld zou worden rond zes uur vandaag. is helaas niet gebeurd. Zijn advies was om in de ochtend rond half negen te bellen. Dat ga ik nog proberen. rekening is 6 dagen te vroeg ingegaan. dit zou verrekend worden. Ik wil een gesprek met degene die mijn klacht behandelt.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?