Opgelost door UPC (nu Ziggo): Wifi problemen UPC Technicolor modem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64650
Gebruiker
Fredsworld
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wifi signaal is zwak of valt weg, smartphone geeft melding kan geen ip adres ophalen.
Verbinding met laptops valt ook spontaan weg.
Heb hiervoor al een repaeter aangeschaft en ingesteld wat bereik iets beter maakt het wegvallen blijft bestaan.
UPC al 3 keer(tijdsbestek 2 mnd) gebeld en probleem is niet opgelost.
UPC klantenservice zegt WIFI signaal kunnen wij niet garanderen.
Vandaag voor 3de keer gebeld en de klantenservice zegt zojuist dan moet u eens een ander kanaal proberen en ja dit kan van dag tot dag mogelijk zijn dat u dat aanpast. Dit lijkt me niet de oplossing dat de klant voor deze kar gespannen dient te worden. Overigens heb ik via een Wifi analyzer een zo'n vrij mogelijke kanaal gekozen.
Overigens lees ik her en der dat er meerdere mensen zijn die last hebben van deze symptonen/klachten met een Technicolor modem van UPC.
Mijn ouders wonen aan de overkant en onze smartphones verbinden met hun netwerk
terwijl onze UPC modem 2mtr van ons verwijderd is.

De oplossing

Een goed werkende stabiele WIFI signaal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Houtert, Naar aanleiding van uw melding hebben wij geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen. Helaas hebben wij u niet bereikt. Wij proberen dit later opnieuw. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Fredsworld
    Datum
    Vandaag(30-6-2014) een nieuwe modem mogen ontvangen naar aanleiding van telefoongesprek van vrijdag(27-6-2014). Eerste bevindingen zien er erg positief uit. Even afwachten een paar dagen en dan zou UPC mij bellen. Hopelijk blijf ik net zo positief als het nu is wat dit euvel betreft.
  3. Auteur
    Fredsworld
    Datum
    Vandaag 02-07-2014 gebeld door UPC zoals afgesproken.
    Samen overeen gekomen dat we het nog even in de gaten houden tot maandag a.s. Mijn positieve tijd is er nog steeds en als dit zo blijft ben ik zeer tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fredsworld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen