Opgelost door UPC (nu Ziggo): wifi valt sinds 2 dagen uit, router zendt niet!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 16367
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

Klacht

sinds 2 dagen kan ik geen wifi gebruiken, mijn laptop en telefoon herkent mijn internet toegang. er wordt verbinding gemaakt maar voor de rest werkt het internet helemaal niet.
af en toe valt de draadloos netwerk verbinding helemaal weg en is niet op de lijst te vinden. de router is trouwens van UPC die heb ik ruim een jaar geleden aangeschaft.
Volgens UPC kunnen ze niets voor mij doen, er is volgens een upc medewerker een andere netwerk die in de zelfde frequentie zit. !!!!!!!!!!!! ze gaven aan geen garantie te geven op draadloos internet!!!???!!!.
Ik heb meer dan 1 jaar geen problemen gehad en nu ineens !!
ze kunnen me niet helpen ik kan volgens die medewerker geen wifi meer gebruiken maar moet terug naar kabel,

Gewenste oplossing

ik wil gewoon draadloos internet kunnen gebruiken, anders dan hoef ik geen internet.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Ergul, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    ik heb nu een nieuwe modem ontvangen en ben tevreden. hopelijk is het probleem opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen