Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): wifi valt sinds 2 dagen uit, router zendt niet!!
Details
Klacht
sinds 2 dagen kan ik geen wifi gebruiken, mijn laptop en telefoon herkent mijn internet toegang. er wordt verbinding gemaakt maar voor de rest werkt het internet helemaal niet.af en toe valt de draadloos netwerk verbinding helemaal weg en is niet op de lijst te vinden. de router is trouwens van UPC die heb ik ruim een jaar geleden aangeschaft.
Volgens UPC kunnen ze niets voor mij doen, er is volgens een upc medewerker een andere netwerk die in de zelfde frequentie zit. !!!!!!!!!!!! ze gaven aan geen garantie te geven op draadloos internet!!!???!!!.
Ik heb meer dan 1 jaar geen problemen gehad en nu ineens !!
ze kunnen me niet helpen ik kan volgens die medewerker geen wifi meer gebruiken maar moet terug naar kabel,
Gewenste oplossing
ik wil gewoon draadloos internet kunnen gebruiken, anders dan hoef ik geen internet.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.