Klacht UPC (nu Ziggo): Ze dwingen mij om een kastje te nemen, terwijl dit volkomen overbodig is.

Klachtnummer
# 317937
Gebruiker
Knieprothese
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Overstap van analoog televisie kijken naar digitaal
Er kan geen monteur komen om mij even te helpen via de computer dit heel
eenvoudig om te zetten, maar wel als ik een kastje aanschaf. Ik begrijp de logica hiervan niet

De oplossing

Een monteur die dit gratis voor mij oplost, kwestie van vijf minuten. Ik kan dit zelf niet omdat ik tijdelijk een handicap heb. Ik heb helemaal geen kastje nodig want het kan ook eenvoudig via de computer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen