Opgelost door UPC (nu Ziggo): Zeer hoge herinneringskosten

jeroen vervloet

Ik heb van UPC digitaal een factuur ontvangen voor de maandaugustus 2014 met 25,00 euro aan herinneringskosten, na telefonisch overleg met de klanten service van UPC blijkt dat deze kosten in rekening worden gebracht op de volgende factuur, na de factuur die in principe te laat betaald zou zijn. Echter op al mijn vorige facturen wordt nergens gesproken over deze kosten, wel heb ik facturen betaald van twee maanden maar hierin werd ook niet gesproken over deze kosten. Tevens staat in de algemene voorwaarden van UPC geen kosten en tijdslimiet wanneer men herinneringskosten zou moeten gaan betalen, daarom vind ik het ongegrond om deze hoge kosten die niet in evenredigheid zijn in rekening worden gebracht.
Omdat we te laat waren zijn we in totaal ook twee volle dagen afgesloten van internet, televisie en telefoon, de rekening moest eerst worden betaald waarna het weer zou worden aangesloten, er was alleen een online pagina open om de rekening online te betalen via ideal of PayPal.

overdreven hoge herinneringskosten kwijtschelden

jeroen vervloet
    UPC heeft gereageerd en als zoals altijd word het goed opgelost!!
    altijd vriendelijk en correct!

jeroen vervloet

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?