Opgelost door UPC (nu Ziggo): zeer slecht wifi signaal

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85723
Gebruiker
nico000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

inmiddels heb ik een keer of 20 contact met upc gehad over slecht of zelfs helemaal wegvallen van mijn wifi.
advies van upc bekabelen of zelf een nieuwe router aansluiten.
volgens upc is wifi een optie die upc levert maar dat de abonnementen bedraad zijn.
ook zou de wifi weggedrukt worden door de buren.
A; ik woon landelijk
B: ik woon vrijstaand
C: zelfs op 1,5 mtr van router heb ik regelmatig geen bereik.
D: de buren hebben ook upc en hebben geen last hiervan.
op de vraag of ik een nieuw modem/router kan krijgen is het antwoord NEE, omdat upc geen modem vervangt ivm slecht ontvangst ook al zou deze evt kapot kunnen zijn

De oplossing

wifi naar behoren werkt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    nico000
    Datum
    door vriendelijke man van upc gebeld, deze wilde het modem vervangen, omdat ik zelf een router heb aangeschaft en het probleem heb opgelost bied de man aan twee maanden abonnement als vergoeding te betalen,
    waren alle operators bij upc maar zo vriendelijk en behulpzaam als deze man

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nico000
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen