Opgelost door UPC (nu Ziggo): Zeer slecht wifi

DyonKnoop

Het wifi van de horizon box is slecht, op de zelfde verdieping binnen een meter of 7 is het wifi zeer langzaam, we hebben een snelheid van 120 Mbit en mogen blij zijn als we met de Wifi 20 tot 30 mbit halen waarbij de snelheid ook nog zeer sterk fluctueert.

We hebben hierover al meerdere keren contact met UPC gehad en al meerdere monteurs ontvangen. Het kan gewoon niet zo zijn dat je met wifi 90 Mbit verliest aan snelheid!

We betalen 100 euro per maand voor TV dat prima werkt maar internet waarover we zeer ontevreden zijn

Wij willen de snelheid die we hebben ook terug zien in Wifi, we betalen te veel om dit grote verschil te kunnen accepteren en anders dient er een bekabelde oplossing gecreerd te worden voor 3 laptops en een PC zonder dat het hele huis bezaaid is met kabels

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie besproken. Hierbij zijn afspraken gemaakt over de verdere afwikkeling van uw klacht.Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    DyonKnoop
    Het wifi is nog steeds geen schim van de bekabelde snelheid, er is nog wel contact met een monteur echter is het nog steeds zo dat er alleen gebruik gemaakt kan worden van wifi met maar 1 laptop, alles wat erbij komt heeft direct negatieve invloed op de snelheid, ik blijf er dan ook bij dat ik vanaf November al veel meer betaal voor iets wat we bij lange na niet behalen
    UPC (nu Ziggo)
    Wij hebben uw bericht over de ontvangst van de toegezonden apparatuur ontvangen en nemen hierover nader contact met u op.
    UPC Nederland
    DyonKnoop
    En nu zijn we op het punt dat de monteur aangeeft geen verdere opties meer te hebben...... En dat zou dan betekenen dat we ons tevreden moeten stellen met een wifi verbinindg van max 20 Mbit..... terwijl er 110 Mbit binnen komt, we hebben dit abonnement genomen omdat we veel gebruik maken van het internet, met verschillende apparaten en we hebben er nog geen dag daadwerkelijk probleemloos gebruik van kunnen maken. Ik zit eigenlijk niet te wachten in een route naar de geschillen commissie
    DyonKnoop
    Daarbij komend hebben we nu vanaf november 100 euro betaald voor een halfslachtig functionerend geheel.... Ik vind dit nogal veel geld voor iets dat niet werkt. Het voorstel dat deze monteur bij ons heeft neergelegd kan ik dan ook niet omschrijven als bevredigend, vind dat dat niet overeenkomt met de overlast die we tot nu toe gehad hebben. Zeker niet gezien er niets is opgelost.......
    DyonKnoop
    Ook nu weer continue haperende internet verbinding via Wi-Fi, en dat gaat het nnu alleen nog maar om licht gebruik van facebook. en de facturen blijven maar berekend worden, wij moeten wel onze plicht nakeomen van betalen maar krijgen daar een slecht werkende verbinding voor terug, verwacht toch meer dan een simpele coulance en de mededeling dat er dan niets meer betekend kan worden
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Knoops,U heeft aangegeven dat uw klacht nog niet naar tevredenheid is opgelost. Naar aanleiding van uw meldingen hebben wij opnieuw contact met u opgenomen. Inmiddels heeft een nadere analyse plaatsgevonden en hebben wij u nadere aanwijzingen gegeven teneinde de wifi verbinding te optimaliseren. Wij nemen op 27 juni weer contact met u op om uw bevindingen te bespreken.Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    DyonKnoop
    Het is me inmiddels duidelijk dat de verbinding is zoals deze is en niet zal veranderen..... leidt dit tot tevredenheid? nee dat niet maar begrip dat het hier ophoud met testen is er wel.... er zullen vanuit ons kosten gemaakt moeten worden om het overal in huis mogelijk te maken om bekabeld te kunnen verbinden. Ik zie dan ook graag een coulance regeling tegemoet om het onoptelossen probleem dragelijk te maken.
    UPC (nu Ziggo)
    Hierbij doen wij u het verzoek de klacht als afgehandeld aan te merken. Met vriendelijke groet,UPC Nederland

DyonKnoop

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?