Opgelost door UPC (nu Ziggo): Zeer slechte of geen beschikbaarheid alles in 1 paket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 5709
Gebruiker
AW Schep
Datum
5 reacties

Details

De klacht

13Juni eerste contact met upc, storing in regio.
14juni zelde melding problemen niet verholpen
15juni tijdelijk veholpen +/- 30min daarna weer storing
15juni beklacht gedaan, geen prioriteit, monteur beschikbaar19 juni, wil niet akkoord gaan, meerdere gevraagd, gevolg gemaakte afspraak verzet naar 20 juni ivm foutieve monteur voor de klachten.
20juni monteur geconstateerd dat er 4 kabelbreuken in 20 meter kabel zitten.
BAM lost deze problemen op voor UPC, toezegging binnen 3 dagen wordt er contact opgenomen.

25 juni geen contact
25 juni avond zelf contact opgenomen met UPC, BAM maakt binnen 24 uur afspraak.....

2 weken geen digitaal HD tv tijdens EK2012
2 weken slechte of geen internet (geen thuiswerk, extra reiskosten)
2 weken slechte of geen telefoon.
2 weken ruis en vervormde tv.

Gemaakte kosten worden in rekening gebracht bij UPC. mobiele telefoon, reiskosten, abonnementskosten en claim.

Tijdens de gesprekken ben ik professioneel te woord gestaan op een nette manier.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Schep,Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en een vervolgactie uitgezet. Een van onze medewerkers neemt binnenkort weer telefonisch contact met u op. Met vriendelijke groet,Customer Communications
    UPC Nederland
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Schep, Wij hebben opnieuw telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie samen met u afgehandeld. Met vriendelijke groet, Customer Communications
    UPC Nederland
  3. Auteur
    AW Schep
    Datum
    Alles goed opgelost.
  4. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  5. Auteur
    AW Schep
    Datum
    Een maand geen abonnementskosten. Redelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AW Schep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen