Opgelost door UPC (nu Ziggo): Zeer slechte of geen beschikbaarheid alles in 1 paket

AW Schep

13Juni eerste contact met upc, storing in regio.
14juni zelde melding problemen niet verholpen
15juni tijdelijk veholpen +/- 30min daarna weer storing
15juni beklacht gedaan, geen prioriteit, monteur beschikbaar19 juni, wil niet akkoord gaan, meerdere gevraagd, gevolg gemaakte afspraak verzet naar 20 juni ivm foutieve monteur voor de klachten.
20juni monteur geconstateerd dat er 4 kabelbreuken in 20 meter kabel zitten.
BAM lost deze problemen op voor UPC, toezegging binnen 3 dagen wordt er contact opgenomen.

25 juni geen contact
25 juni avond zelf contact opgenomen met UPC, BAM maakt binnen 24 uur afspraak.....

2 weken geen digitaal HD tv tijdens EK2012
2 weken slechte of geen internet (geen thuiswerk, extra reiskosten)
2 weken slechte of geen telefoon.
2 weken ruis en vervormde tv.

Gemaakte kosten worden in rekening gebracht bij UPC. mobiele telefoon, reiskosten, abonnementskosten en claim.

Tijdens de gesprekken ben ik professioneel te woord gestaan op een nette manier.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw Schep,Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en een vervolgactie uitgezet. Een van onze medewerkers neemt binnenkort weer telefonisch contact met u op. Met vriendelijke groet,Customer Communications
    UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw Schep, Wij hebben opnieuw telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie samen met u afgehandeld. Met vriendelijke groet, Customer Communications
    UPC Nederland
    Alles goed opgelost.
    UPC (nu Ziggo)
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    AW Schep
    Een maand geen abonnementskosten. Redelijk.

AW Schep

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?