Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo, blijf met je tengels van mijn gewenste mail af.

Klachtnummer
# 255260
Gebruiker
A.W. Weissman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds kort meent Ziggo beter te weten dan haar klanten wat wel of geen
spam is.
Ongvraagd worden belangrijke mails door Ziggo AL VOORDAT DE MAIL WORDT
DOORGESTUURD NAAR DE EMAIL-SOFTWARE VAN DE KLANT, uitgefilterd en in de
spambox van hun webmail geflikkerd.
Hierdoor komen belangrijke mails, zoals verschoven afspraak van de
mondhygiëniste, een uitnodiging voor de ledenvergadering van de vakbond,
een uitnodiging van onze financieel adviseur voor belastingaangifte,
facturen van internetbestellingen enz. door ZIGGO niet meer doorgestuurd
en zit je dagelijks vergeefs in Outlook, Mozilla Thunderbird en noem
maar op te kijken waar je mail blijft.
Dit is niet alleen heel hinderelijk maar nogal tamelijk onbeschoft om de
gewenste privé-post van de dik-betalende klanten uit te filteren en
niet door te sturen.
Echte spam, zoals een paar keer per dag een nep-bericht van Apple "Je
hebt onlangs verzocht om het wachtwoord opnieuw in te stellen of je
Apple ID" wordt wel constant duurgestuurd.
:-( :-( :-(

Gewenste oplossing

Goede algorithmes toepassen, of beter nog, AFBLIJVEN van onze mail.
Mijn mailbox is al beschermd door anti-virus- en anti-spam-software.
En stop te zeggen dat dit voor de bestwil van de klant is.
Belangrijke mail blokkeren is NIET voor de bestwil van de klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen