Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo alles-in-1 monteur afspraak door ziggo eenzijdig afgezegd, plus geen prioriteit bij oplossen van hun fouten

Klachtnummer
# 197702
Gebruiker
Gilian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mber de Ziggo helpdesk contact gehad en zij hebben met mij een afspraak gemaakt voor op zaterdag 26 november, dubbel bevestigd dat zaterdag genoteerd staat en geen probleem is.
Op vrijdagavond 26 nov.ember om 18:30 krijg ik een korte email met enkel de melding dat de afspraak met de monteur is afgezegd, in een mail van ziggo contact zonder enige uitleg hoe/waarom, lekker daar gaat mijn spoedige installatiegarantie.
Opnieuw gebeld voor een nieuwe afspraak, wordt er een afspraak gezet op naam van het telefoonnummer waarmee ik bel, welke ook een ziggo abonnee
is. Wel excuses, maar verder geen prioriteit bij het goedzetten van hun fout??
Graag beterschap Ziggo!

De oplossing

afspraak met prioriteit voor een installatiemonteur, garantie dat afspraak dit keer wel wordt nagekomen - installatiegarantie iemand?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?