Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo analoog > nu geen signaal meer voor de dvd recorder

J.H. Buter

ben ziggo klant, heb tv en ziggo C+ module en een losse dvd recorder (niet van Ziggo) die het analoge signaal naar keuze opneemt.
Nu wordt binnenkort het analoge signaal niet meer verstrekt en kan ik de dvd recorder niet meer gebruiken (vlgs Ziggo info)
Ik had zelf bedacht dat als het signaal voor de TV via de C+ module vertaald wordt, ik kan volstaan met een kastje dat het ziggo signaal geschikt maakt voor de dvd recorder (Panasonic DMR-EH63 dvd recorder)
dit is er vlgs ziggo niet, wel een apparaat om op te nemen om de interne harde schijf maar dat heb ik ja al.
kortom, vlgs info Ziggo kan ik mijn dvd recorder nog gebruiken om dvd's af te spelen. Dit wed mij 12-06-2018 18.00 telefonisch verteld.
Zijn er geen andere mogelijkheden? dit is toch te gek voor woorden?

ik zoek een kastje om het signaal van de modem (zeg maar uit de muur) om te zetten naar een signaal voor mijn dvd recorder.

een oplossing zou kunnen zijn over te stappen naar Reggefiber glasvezel want dat ligt tot en met de meterkast klaar voor gebruik.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?