Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo belooft dat alles werkt voordat de monteur vertrekt, maar de printer doet het niet meeer.

Klachtnummer
# 296195
Gebruiker
kleuterjuffie
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Op 12 februari j.l. werd bij mij door Ziggo een pakket alles-in-een geinstalleerd . Nu heb ik een draadloze printer, die ook aangesloten had moeten worden op het nieuwe modem, maar dat heeft de monteur NIET gedaan!! Na 3 weken kwam ik er achter dar de printer nu dus niet meer werkt. Ik heb gebeld naar Ziggo en daar zegt men dat de monteur alles heeft gedaan wat hij moet doen en dat de printer randapparatuur is en dus niet door de monteur hoeft te worden omgezet naar het nieuwe modem. Ik vind dit absoluut niet kunnen!. Ze beloven alles netjes af te werken, ze beloven dat alle apparatuur werkt, en dat ze niet weggaan voordat dit zo is. Maar ik kan praten als brugman, ze zeggen mij gewoon dat ik het verkeerd zie, dat dat mijn invulling is enz.
Ik heb ook gevraagd om hulp via de telefoon, daartoe was deze meneer aan de telefoon niet bereid.
Mevr. Geldof,
s Gravenmoer

De oplossing

Ziggo kan mij ofwel telefonisch helpen, ofwel alsnog een monteur laten komen om de klus af te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen