Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo internetaansluiting thuis al 14 dagen buiten werking

Klachtnummer
# 297111
Gebruiker
Andy & Sonja
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds bijna 14 dagen is de internetaansluiting op ons thuisadres GEHEEL BUITEN WERKING (tv werkt wel).

Ziggo is op de hoogte : na 2x telefonisch contact hebben wij inmiddels 7 sms berichten ontvangen van ziggo, dat de “storing” over maximaal 2 dagen is opgelost...

Geen internet, geen WiFi thuis. Ik werk 60% van de tijd van huis uit, dus moet noodgedwongen inbellen via de hotspot op mijn mobiel.
De beperkte databundel (500mb per maand) van mijn dochter gaat er aan door geen WiFi.

Voor zo’n grote onderneming toch beslist onacceptabel! En wij zijn niet de enige, want de storing is naar zeggen door ziggo in de gehele wijk.

Wat kunnen wij ondernemen?
Kan de Consumentenbond hulp bieden?

Mvg,
Andy Verbruggen
Brandingdijk 386
3059 RB ROTTERDAM
06-51617993

Gewenste oplossing

Reparatie en wel ZSM!
Een excuus en correcte schadevergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen