Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo laat oude dame in de steek.

Klachtnummer
# 262280
Gebruiker
J.H. Otto
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Foute levering na overgang alleen tv naar Ziggo alles in 1.
Mijn schoonmoeder van 90 wacht al geruime tijd op de levering van het Ziggo modem. Alleen de mediabox is ontvangen.
Eerst werd er afgelopen vrijdag gezegd dat er een fout was gemaakt en dat het modem die dag zou worden opgestuurd en dat het afgelopen maandag bezorgd zou worden.
Gisteren (dinsdag) was er nog niets.
Gebeld met Ziggo (dinsdagmorgen): er is niets te vinden in het systeem over een modem. De order zal alsnog in het systeem gezet worden.
Gebeld met Ziggo (dinsdagmiddag): er staat wel een order in het systeem (van vrijdag) en het pakket is onderweg en zal vandaag (dinsdag dus) of morgen (woensdag) geleverd worden.
Nog steeds geen track en trace bericht ontvangen. Dus maar weer gebeld (zojuist, woensdagmorgen) : Het modemnummer moet nog gekoppeld worden aan het klantnummer. Het kan nog wel een paar dagen duren.

Conclusie Ziggo laat een oude dame van 90 die al jaren klant is gewoon barsten.
Ze zit al vanaf maandag zonder telefoon en zonder alarmsysteem.
Ziggo last de fouten die gemaakt zijn niet adequaat op.

De oplossing

Directe levering en installatie door Ziggo van de juiste spullen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen