Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo ligt en levert niet en laat ons in de kou zitten

Soke

Hi
Problem: (voor het eerst gemeld in April sindsdien in contact met ziggo, sinds December worden mail genegeerd)
1) Internet doet het niet (valt regelmatig uit)
MonteurS hier geweest in huis en ook om iets buiten te doen/standaard troubleshooting doen we/router uitgewisseld terwijl monteur zij dat het waarschijnlijk niet helpt (is ook zo loost problemen niet op)
Alle monteurs zeggen het ligt niet aan ons het ligt aan ziggo en is een wijkproblem
2) tv doet het vaak niet
pixels/stopt met 2020 fout...
Ook hier monteurs geweest
Zelfde verhaal als onder punt 1
3) Telefoon doet het niet
Vaak geen verbinding de andere hoort wel iets maar ik hoor hun niet dus op nieuw bellen
Als er keus menu komt pakt die de toets niet
Ook hier op nieuw bellen
Ook hier Monteurs geweest -》 ja mevrouw dat is een bekende problem bij ziggo word niet verholpen....

Van de kant van ziggo komt er absoluut nix. Er wordt tegen ons gelogen als wij bellen. Er wordt opgehangen. Op emails wordt met vertraging geantwoord. Sinds December wacht ik op dat iemand terug belt of ik een antwoord op de talloze mails krijg.

Vraag naar compensatie woord zo goed als negeerd
Vraag om die case aan een lijdinggevende te sturen en een reactie van een manager of complaint afdeling te krijgen wordt negeert.

Mijn geduld is ten einde aan en wij zitten echt erover naar te denken om en advocat in te zetten om de basis kosten te rug te krijgen. De kosten die wij buiten het bundel hebben gemaakt (belkosten buiten bundel betalen wij)

Zie boven
Wil graag mijn geld terug. Zodra ik het heb, lijkt het mij een goed plan dat, wederzijds denk ik gewenst is de contract met ziggo stop te zetten.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?