Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo Mediamarkt actie, waardebon €200,- nog steeds niet ontvangen!

Klachtnummer
# 254411
Gebruiker
Wouter1987
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een nieuw ziggo abonnement afgesloten in een mediamarkt vestiging aangezien wij dan een waardebon van de mediamarkt zouden ontvangen van €200,-. Ons nieuwe abonnement is ingegaan op 1 november 2016 en het zou volgens de actievoorwaarden van ziggo 4 weken duren na aansluiting dat wij de waardebon per email zouden ontvangen. Tot op heden hebben wij nog steeds geen waardebon ontvangen. Wij hebben ca. 9 keer contact gehad met de klantenservice hierover met diverse medewerkers die allemaal beloften hebben gedaan maar niet zijn nagekomen. Tevens spraken ze elkaar ook vaak tegen. Wij hebben het vertrouwen hierin volledig verloren en geloven gewoon niet meer wat er beloofd word vanuit de klantenservice.
Wij hebben gewoon recht op deze waardebon van €200,-!!

De oplossing

De waardebon snel ontvangen! Tevens compensatie voor het aan keren dat wij contact hebben moeten opnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen