Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo Mediamarkt actie, waardebon €200,- nog steeds niet ontvangen!

Wouter1987

Wij hebben een nieuw ziggo abonnement afgesloten in een mediamarkt vestiging aangezien wij dan een waardebon van de mediamarkt zouden ontvangen van €200,-. Ons nieuwe abonnement is ingegaan op 1 november 2016 en het zou volgens de actievoorwaarden van ziggo 4 weken duren na aansluiting dat wij de waardebon per email zouden ontvangen. Tot op heden hebben wij nog steeds geen waardebon ontvangen. Wij hebben ca. 9 keer contact gehad met de klantenservice hierover met diverse medewerkers die allemaal beloften hebben gedaan maar niet zijn nagekomen. Tevens spraken ze elkaar ook vaak tegen. Wij hebben het vertrouwen hierin volledig verloren en geloven gewoon niet meer wat er beloofd word vanuit de klantenservice.
Wij hebben gewoon recht op deze waardebon van €200,-!!

De waardebon snel ontvangen! Tevens compensatie voor het aan keren dat wij contact hebben moeten opnemen.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?