Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo plaatst stoeptegels slordig terug na kabelaanleg

Klachtnummer
# 280387
Gebruiker
H.C. Glashouwer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op woensdag 8 november is er een Ziggo-kabel aangelegd in onze straat. Daarvoor hebben de medewerkers van Ziggo/het bedrijf dat Ziggo heeft ingehuurd stoeptegels verwijderd en weer teruggeplaatst. Deze zijn echter niet correct teruggeplaatst. Ze liggen niet goed vast en steken uit waardoor voetgangers makkelijk kunnen struikelen. Het ziet er bovendien slordig uit.

Ik heb hier vandaag over gebeld met Ziggo. De medewerkster die ik aan de lijn had zei me dat Ziggo hier niets meer aan kan doen. Dit lijkt me sterk. Ziggo kan, volgens mij, heel makkelijk in het systeem opzoeken waar en wanneer de kabel is aangelegd en wie dat heeft gedaan, en hen de opdracht geven hun werk te corrigeren en netjes afleveren.

De oplossing

Nu kunnen mijn buurtbewoners en ik de stoeptegels makkelijk zelf goed terugplaatsen, maar wie weet is Ziggo (of welk bedrijf dan ook) hier volgende week weer om iets te aan leggen o.i.d. We zien daarom graag dat de Ziggo het zelf oplost zodat wij er, terecht, geen werk aan hebben. Misschien dat een zetje van Klachtenkompas helpt?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen