Klacht UPC (nu Ziggo): Ziggo plaatst stoeptegels slordig terug na kabelaanleg

H.C. Glashouwer

Op woensdag 8 november is er een Ziggo-kabel aangelegd in onze straat. Daarvoor hebben de medewerkers van Ziggo/het bedrijf dat Ziggo heeft ingehuurd stoeptegels verwijderd en weer teruggeplaatst. Deze zijn echter niet correct teruggeplaatst. Ze liggen niet goed vast en steken uit waardoor voetgangers makkelijk kunnen struikelen. Het ziet er bovendien slordig uit.

Ik heb hier vandaag over gebeld met Ziggo. De medewerkster die ik aan de lijn had zei me dat Ziggo hier niets meer aan kan doen. Dit lijkt me sterk. Ziggo kan, volgens mij, heel makkelijk in het systeem opzoeken waar en wanneer de kabel is aangelegd en wie dat heeft gedaan, en hen de opdracht geven hun werk te corrigeren en netjes afleveren.

Nu kunnen mijn buurtbewoners en ik de stoeptegels makkelijk zelf goed terugplaatsen, maar wie weet is Ziggo (of welk bedrijf dan ook) hier volgende week weer om iets te aan leggen o.i.d. We zien daarom graag dat de Ziggo het zelf oplost zodat wij er, terecht, geen werk aan hebben. Misschien dat een zetje van Klachtenkompas helpt?

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?