Klacht UPC (nu Ziggo): ziggo waardeloos

Klachtnummer
# 272023
Gebruiker
Rudu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

telefonisch benaderd voor ziggo voor een aanbieding, daar op ingegaan, met recht om binnen 2 weken het op te zeggen, aanbieding klopte niet, binnen 24 uur opgezegd en doorgegeven dat we de oude situatie wilde, daar is het fout gegaan, hebben dagen zonder tv gezeten, toen het na 7 dagen was opgelost, hadden ze weer een box afgesloten, we zouden 30 euro terug krijgen, nu krijgen we een rekening van het oude abonnement en en het nieuwe abonnementdat we nog geen 24 uur hebben gehad. en die 30 euro is ook niet verwerkt

De oplossing

niet betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen