Klacht UPC (nu Ziggo): zomaar overgezet van maand naar kwartaalbetaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 90658
Gebruiker
cakesister
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In november 2014 werd er een bedrag van c.a. 58 euro van mijn rekening geschreven. Dit bedrag wat bijna het dubbele van wat ik normaal betaal. Contact opgenomen met UPC. Er werd mij medegedeeld dat er een fout wat gemaakt. Ik har nu voor de maand november en december betaald. Nou vooruit dan maar. Nu kreeg ik gisteren een bericht dat de nieuwe nota klaar stond. 87 euro in totaal. Hoe kan dat nou. Direct contact gezocht met UPC. Wat bleek ze hadden mijn maandbetaling opgezet naar kwartaalbetaling ! Dit sas niet alleen bij mij gebeurd maar bij meer klanten. Beleidswijziging van UPC . De brief hierover zou binnenkort komen. Tevens bleek ik in november niet voor 2 maanden betaald te geven maar hebben ze mijn incasso van betaling achteraf naar betaling vooraf gezet. Dit natuurlijk ook weer zonder kennisgeving. Indien ik de 87 euro zou storneren en elke maand zou betalen kwam ik toch als wanbetaler te boek. Ik ben echt erg boos.

De oplossing

Gewoon maandbetaling zoals ik jaren doe en ook betaling achteraf zoals al jaren gebeurt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    cakesister
    Datum
    Het beleid is gewijzigd ze konden er niets aan veranderen. Informeren van klanten is blijkbaar geen prioriteit van UPC. Abonnement heb ik opgezegd en ben naar een andere provider gegaan die mijn geld wel waardeert per maand

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cakesister
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen