Klacht UPC (nu Ziggo): zomaar overgezet van maand naar kwartaalbetaling

cakesister

In november 2014 werd er een bedrag van c.a. 58 euro van mijn rekening geschreven. Dit bedrag wat bijna het dubbele van wat ik normaal betaal. Contact opgenomen met UPC. Er werd mij medegedeeld dat er een fout wat gemaakt. Ik har nu voor de maand november en december betaald. Nou vooruit dan maar. Nu kreeg ik gisteren een bericht dat de nieuwe nota klaar stond. 87 euro in totaal. Hoe kan dat nou. Direct contact gezocht met UPC. Wat bleek ze hadden mijn maandbetaling opgezet naar kwartaalbetaling ! Dit sas niet alleen bij mij gebeurd maar bij meer klanten. Beleidswijziging van UPC . De brief hierover zou binnenkort komen. Tevens bleek ik in november niet voor 2 maanden betaald te geven maar hebben ze mijn incasso van betaling achteraf naar betaling vooraf gezet. Dit natuurlijk ook weer zonder kennisgeving. Indien ik de 87 euro zou storneren en elke maand zou betalen kwam ik toch als wanbetaler te boek. Ik ben echt erg boos.

Gewoon maandbetaling zoals ik jaren doe en ook betaling achteraf zoals al jaren gebeurt.

cakesister
    Het beleid is gewijzigd ze konden er niets aan veranderen. Informeren van klanten is blijkbaar geen prioriteit van UPC. Abonnement heb ik opgezegd en ben naar een andere provider gegaan die mijn geld wel waardeert per maand

cakesister

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?