Klacht UPS: "By the end of the day"

Cheers

Wanneer gaat het autistische UPS eens duidelijke informatie verstrekken over het tijdstip van levering? UPS presenteert zich als een premium bezorgdienst. Maar in feite zijn PostNL en DHL beter in hun dienstverlening. Wat heb ik aan een cryptisch SMS-bericht van UPS dat morgen "by the end of the day" mijn pakket uit Zweden wordt bezorgd? Dit is toch volkomen achterlijk? Vervolgens wordt om 13 uur bij mij een briefje in de bus gedaan dat ik mijn pakket maar liefst drie (3) kilometer verderop bij een servicepunt kan afhalen. Een tweede bezorgpoging is voor UPS dus teveel moeite. Ik heb me vervolgens door jullie website geworsteld om een tweede bezorgpoging aan te vragen. Het proces om dit te doen is ook verre van klantvriendelijk.

Hou eens op met dat Amerikaanse "BY THE END OF THE DAY" en geef heldere informatie in het NEDERLANDS over wanneer ik mijn pakket mag verwachten. En bied het pakket voor een tweede maal aan als ik niet thuis ben.

Als een low budget bezorger als DHL dit kan, dan moet UPS dit toch ook kunnen?

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS
    Goedemorgen,

Onze excuses dat de SMS die u heeft ontvangen, niet geheel duidelijk was voor u. Met de link in de SMS had u de levering kunnen aanpassen naar een tijd die voor u past of naar een ander adres. Tevens had u dit kunnen doen door contact op te nemen met onze Klantenservice.

Ik zie dat de aanvraag om het pakket opnieuw aan te leveren inmiddels is verwerkt, dus het pakket zal opnieuw bij u worden aangeboden.

UPS Social Media Team
    Cheers
    "....de levering kunnen aanpassen naar een tijd die voor u past" Dit is onjuist. UPS biedt altijd alleen "voor einde dag" aan als time slot. Voor einde dag betekent: vóór 23.59 uur. Met andere woorden: volkomen nietszeggend. Dit is al jaren zo en wordt door UPS niet verbeterd.

Cheers

Ook een klacht indienen over UPS?