Klacht UPS: Afleverafspraken UPS worden niet nagekomen

ehv2017

UPS rekent $ 240 voor het verzenden van een pakket van Oekraïne naar Nederland. Het pakket zou binnen 2 dagen op de plaats van bestemming zijn. Na 2 dagen toch maar eens geïnformeerd waar het pakket is. Dat blijkt al een dag ergens in een depot in Eindhoven te liggen in afwachting van een ID-nummer voor de inklaring. Niemand van UPS had de moeite genomen om hierover contact met de afzender of ontvanger op te nemen. Men bleek alleen nog het btw-nummer van de ontvanger nodig te hebben (waarom hebben ze dat dan niet gevraagd toen ze het pakket hebben opgehaald?).
Nummer gegeven en het pakket zou de volgende dag geleverd worden. Helaas! weer geen levering; dus dan pas na het weekend (want in het weekend doet UPS natuurlijk niets).
En nu maar afwachten of het maandag wel wordt geleverd; het systeem geeft aan dat de 'verzender heeft gevraagd om het pakket vast te houden voor ophaling in UPS-faciliteit'. En dit terwijl deze boze klant al had aangegeven dat hij dat pakket snel wilde ontvangen op het afleveradres?!
Kortom een hoop prutswerk voor veel geld!! En voor de klantenservice van deze club heb ik geen goed woord over. Als je geen zin hebt in je werk, moet je gewoon een andere baan zoeken!

Minimaal 50% korting voor de slechte service.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UPS?