Klacht UPS: Allerbelabberste afhandeling ooit

agzondervan

Wij hebben op 10 januari een zending laten opsturen vanuit USA met een tarief voor een 4 daagse levering, na 1 week geen levering vertelde men dat de export documenten onleesbaar waren, deze zijn dezelfde dag door UPS in USA aangeleverd in het UPS systeem, dit is nu wederom 3 dagen geleden.

Wie betaald ons de extra gemaakte kosten terug ? inmiddels had het met de post sneller geweest, klantenservice hoort een attitude te zijn en geen afdeling, wat een GIGA slechte service.

a) het leveren van het pakket
b) een antwoord geven op vragen
Wederom stuurt UPS de opmerking dat de documenten vanuit USA onleesbaar zijn, ik heb een kopie van de documenten welke echt CRYSTAL CLEAR zijn, er is 0,000000000% onduidelijkheid of onleesbaarheid in de overlegde documenten. Is dit een vertragins strategie ? dan graag een credit nota voor debetaalde kosten voor een korte leveringstijd, afgezien van de vertraging die ons project oploopt. Nogmaals zelf nu de documenten als pdf en screenshot gestuurd, zelfs een blinde medewerker kan zien dat deze alles behalve onleesbaar of onduidelijk zijn. Gaat UPS nu eindelijk na 11 dagen iets doen ??

Ook een klacht indienen over UPS?