Klacht UPS: Als klant hoef je nit van de trap te vallen omdat de bezorgder zo'n haast heeft/

R. de Haan

Ondanks het bericht op mijn voordeur : "EVEN GEDULD ALSTUBLIEFT. Ik kom eraan, maar dat duurt even, want ik ben slecht ter been.", bleek toen ik beneden aankwam de bezorger inmiddels verdwenen !! Hij/zij had blijkbaar zoveel haast, dat het tijdstip niet op het briefje is ingevuld.

Een volgend keer zal het mij waarschijnlijk niet lukken mijn reactie binnen te houden: "Als dit werk u niet bevalt. dan zoekt u toch een andere baan..."

Uw track-and-trace systeem is in orde. Nu de instructie inzake bejegening van klanten nog, althans bij sommige bezorgers!

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS
    Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center en zij zullen uw klacht gaan onderzoeken.

Het center zal telefonisch contact met u opnemen aangaande uw klacht.

UPS Social Media Team
    R. de Haan
    Binnen een half uur (!) nadat ik de klacht had verzonden, kreeg ik telefoon van de heer Maartense van UPS, volgens zijn zeggen klachtenfunctionaris. Hij had inmiddels contact gezocht met de betreffende chauffeur; deze had laten weten dat hij nog door de ramen had gekeken om te zien of er iemand aan kwam (strompelen?). Het klopt dat hij niemand zag, want ik was dus bezig de trap af te dalen. Na 16.00 u kwam de chauffeur nogmaals langs met het pakje en zijn excuses dat hij niet langer dan ca. 5 min. had gewacht.
    Ik heb uiteraard mijn waardering uitgesproken aan beide heren. Prima organisatie dus, bij UPS.
    Anneke de Haan te Bennekom

Ook een klacht indienen over UPS?