Klacht UPS: Bevestiging van verzending na meerdere aanvragen niet ontvangen

JJacobs

Hallo,

Afgelopen donderdag mijn pakket aan Peak Performance retour gestuurd via een UPS-Point (Blokker Almere Muziekwijk). Manager vd Blokker vroeg mij of ik een bewijs van verzending per SMS wilde ontvangen. Klonk fantastisch dus waarom niet?
Na een uur had ik nog geen SMS ontvangen met het bewijs van verzending dus even gebeld naar de Blokker. Poeierde me af met de mededeling: ja kan wel een uur duren voor je dat bewijs ontvangt, neem daarna maar contact met ons op. 24 uur later had ik nog steeds geen bevestiging van verzending en ben ik toch maar even langs de Blokker gelopen. De manager zou zijn contactpersoon nogmaals vragen mij een bevestiging te sturen maar nu per e-mail. Mijn mailadres genoteerd zodat ik mijn bevestiging kon ontvangen en daarmee het pakket kon traceren. Inmiddels is het weekend voorbij en heb ik nog steeds (!!) geen bevestiging van verzending. Wat is er aan de hand? Waarom gaat het mis? Bij wie/wat kan ik aankloppen voor vergoeding wanneer mijn pakket verdwenen is?

Ik wil dat mijn pakket getraceerd wordt en in het bezit zijn van mijn bevestiging van verzending.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UPS?