Opgelost door UPS: bezorgen lukt maar niet.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 311405
Gebruiker
hepta82
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een bestelling kon niet worden afgeleverd. Deze is niet aangeboden bij de buren. Via mijn UPS account aangegeven dat mijn pakket WEL afgegeven moet worden bij de buren. Na contact met jullie is er nogmaals aangegeven dat mijn pakket wel bij de buren aangeboden zal worden. Dit is opnieuw in mijn account gezet, als toevoeging, en ook nog eens bij de beschrijving. 3 en 2 en 1 dag terug zou mijn pakket opnieuw worden bezorgd. dit gebeurde alle 3 de dagen niet. Vandaag was het feest in de straat UPS kwam aan. Maar afleveren bij de buren is niet gebeurd. volgens de buren gebeurde dit: aanbellen, teruglopen naar de auto, en weg de straat uit. einde oefening. Droevig he? Lezen zij nou zo slecht, of noteren jullie zo onduidelijk? Ik krijg nu tijdens dit typen een berichtje op facebook van jullie. Weet je wat er in staat? Dat ik een account kan aanmaken, om zo aan te geven dat ik mijn pakket bij de buren kan laten bezorgen. Dit laat toch het beste zien dat jullie niets en niemand serieus nemen, zelfs jullie eigen klantenservice niet die template na template aan het spammen is.

De oplossing

lever........mijn pakket........af.....bij... 1 van mijn 12 buren!!!!

3 reacties

  1. Auteur
    hepta82
    Datum
    Nu net krijg ik opnieuw een reactie van UPS: UPS levert helaas niet bij de buren af, waardoor uw pakket hier niet hebben afgegeven. Dit berichtje kreeg ik ook: Wij leveren standaard niet af bij de buren. Dat kunt u wel zelf regelen/aangeven wanneer u MyChoice zou hebben. Twee mensen zeggen beide iets anders. Beide werken voor UPS. ( ik HEB mychoise) daar staat aangegeven dat het bij de buren afgegeven mag worden.
  2. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center en zij zullen uw klacht gaan onderzoek.

    Het center zal telefonisch contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  3. Auteur
    hepta82
    Datum
    Goede middag UPS.
    Dank u voor de snelle reactie terug.
    Jullie collega heeft mij een reactie terug gegeven.
    De collega gaf aan dat ik geen MyChoice account heb.
    Op het moment dat de collega dat aangaf was in ingelogd op MyChoise, dat was nog al ongemakkelijk.
    De collega gaf netjes het volgende door: de naam en adres gegevens moeten identiek zijn, komen deze niet overeen is het niet mogelijk een wijziging of een vermelding voor het pakket door te geven.
    Ik heb voorzichtig doorgegeven dat het adres in Mychoise en op het pakket overéén komen. Daarbij komen de gegevens van het pakket en MyChoise en mijn voordeur allemaal overéén met elkaar. Dit hele gebeuren gaan we niet uitkomen met elkaar vrees ik.
    Ik hoop dat jullie jullie best kunnen en willen doen om mijn pakket een keertje langs te brengen, op een tijd en plek wat jullie uitkomt. Dan beloof ik jullie om zover het mogelijk is, nooit meer iets te kopen bij een bedrijf wat via jullie bezorgd. Maak er een goed weekend van.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hepta82
Datum
Uiteindelijke oplossing Duurde 7 afspraken en 4 dagen, maar dan heb je uit eindelijk je pakket binnen. Het blijft super droevig hoe slecht dit bedrijf in bezorgen is, en hoe slecht het afspraken nakomt "op uw pakket staat nu afleveren bij de buren" op pakket staat niks, en bezorgen op de beloofde dag gebeurde dus na de 4e nieuwe beloofde dag. Daarbij spreekt de klantenservice zich zelf tegen (u heeft geen account, u heeft wel een account. u kunt wel en geen wijzigingen maken voor bezorging etc) Een complete puinhoop dus.
Status
opgelost
Beoordeling
sad