Klacht UPS: Bezorger levert pakket niet

Klachtnummer
# 265015
Gebruiker
niels241
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Levert niet af aan de deur, ik was thuis maar de bezorger had er geen zin in en levert het pakket meteen maar af bij een andere locatie zodat ik hem daar op kan halen.

De oplossing

Boos worden op bezorger ;)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Onze excuses voor de vervelende ervaring.

    Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflevercenter via Referentie 1-62484941689 . Zij gaan uitzoeken was er is gebeurd en indien nodig de chauffeur aanspreken op zijn gedrag.

    Het center zal u in de loop van de dag per telefoon feedback geven.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  2. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Ik zie dat het center een voicemail heeft achtergelaten voor u. Mochten er verder nog vragen zijn dan kunt u met behulp van referentie 1-62484941689 contact opnemen met onze klantenservice via 0900-2255877.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen